inte godkänd :D

Anonym om 3 dec.- pictures:
jävla bitch kan du sluta blogga!!!fjortis,diva!!

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 193.150.208.79

sv ; Hej Anoym! Varför lägga ner tid på att skriva elaka saker? Haha, jag är verkligen INTE fjortis, och inte diva heller för den delen, om jag var det, tror du jag skulle lägga upp bilder på snö, att min blogg skulle heta : pussgurkiis : och att jag typ aldrig lägger in bilder på mig själv? Nej? Men så att du vet är din lilla kommentar inte godkänd, men jag vill bara visa att kommentaren inte blir godkäns i det här inlägget, kmr inte skriva om flera kommentarer! Men fortsätt ni, jag bara skrattar åt er! :D PUSS KÄRA BLOGG LÄSARE / ALICIA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi jupp! ^^

Men man gör det i gimp, men det är lite svårt att förklara hur

2009-12-03 @ 15:45:29
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha OFc :D

2009-12-03 @ 16:21:36
URL: http://latinoslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0