3 dec.- pictures

Hej sötnosar!

Kom precis hem från skolan ^^ Vi hade slöjd som sista lektion, thhi pingis för min del då, eftersom att killarna i min klass skulle "lära mig hur man håller i ett pingisrack" som om ja inte visste det?!... OK då, jag gjorde inte det ;)

Mamma fyller år idag! Men ja ska till Jakobsberg imorn med Saga och Matilda <'3 Så ja köper nåt åt henne då <3

Tråååkigt, ingen är inne på msn! Elr jo, 4, men dom är "inte vid datorn" och så känner jag knappt dem?! :S

Men iaf, här kommer dagens bilder :

 Thihi, ääälskar när det är såpass mycket "snö/frost" att man kan skriva ;D

 Thehe, inget mästerverk kanske, men ändå en bild som har med vintern att göra!

Tråkiga bilder kanske! Men har inga roliga ;D Kram kram <3 Väntar på min nya design, nu ska ja leka lite i olika design program, får se om det blir något litet fint! PUSS!

En gurk-puss på kinden / Alicia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, men jag ska göra det typ nu!

2009-12-03 @ 14:47:35
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla bitch kan du sluta blogga!!!fjortis,diva!!

2009-12-03 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0