Tjolahoppsan hej! :D

Thih, Hej alla sötisar!

Är på ganska bra humör idag, som ni kanske märker med rubriken? Har faktiskt ingen aning om vrf jag är så glad, är bara det!

Idag har vi inte gjort nåt speciellt, men vi hade UTMANINGEN, hehe, det är när vi tar typ nå Geni kort, och så får en i klassen utmana en kompis, och den som skriker svaret först vinner! Jag vann två ggr, ja asså, den som vinner då får utmana en ny kompis! Men mina frågor var väldigt enkla, en var lixom : Hur kan Dumbo flyga fast han är en elefant : Haha, då skrek jag : FÖR HAN HAR STORA ÖRON! : Och gjorde nåt med armarna vid mina öron, då skrattade alla i klassen, men jag var stolt för jag kunde svaret ;)

Sen har vi haft Kör och Musik, vilket jag älskar! Så har vi fått välja elevensval oxå, jag valde Svenska, tsm med alla andra tjejer förutom Malin och Cajsa! Jag tror vi ska skriva en spökhistoria bland annat, stod det iaf!

Right now : Jag chattar med Max, en kille i min klass, Bella (inte ådelid, utan Wolf..?) och med Amanda! <'3

Blir tyvär ingen bild nu! För det har hänt något konstigt, det går inte att föra över bilder från mobilen till datorn längre!

Ajah!

Pussochkram! / Alicia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0