Syskon-kärlek...<3

Hejj sötnosar! <3

Ligger med min syrra på en madrass och chattar med mina kompisar och skriver det här inägget då, eller assåw det är ju jag som skriver, men hon kollar på =) Hon är bara 5 år den söt ungen så hon kan inte läsa x)

Älskar henne alltid, min sötnos! <3

Idag har jag chattat lite på msn, på min nya fina dator =) Och varit ute och "lekt" i snön med Joline & Liam (syskonen)!

det blir kort inlägg, har inte så mke att skriva!

Men jag fyller år om 2 dagar, ska bli kul =) 11 år då!

Pussochkram älsklingar / Alicia! <3



Jag var jätteful på bilden, men aw! <3
Jag och syrran <3


syrran typ dödar mej? ;D

Mer bilder imorn <3



Kommentarer
Postat av: Paloma

Äkta syskon kärlek! :P

2009-12-20 @ 19:00:05
Postat av: Tovvi[c=50][/c

Naww, sötnosar!

2009-12-20 @ 19:43:51
URL: http://tovvi.webblogg.se/
Postat av: Sagah'♥

Naaawh Skitsött jue!♥

2009-12-22 @ 21:17:24
URL: http://forliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0