Svar på frågestunden!

SJa, nu ska jag svara på dom frågorna jag har fått in, för jag har så enormt tråkigt! Men ni kan fortfarande fråga tills på torsdag nästa vecka!

Svar+frågor

Amanda : Varför bytte du blogg din andra va ju så sjukt bra menar inte att denna är dålig :)
Svar : Hej Amanda! Jo, för att jag tyckte att min andra blogg började bli långtråkig! Ha det bra!

Isabelle Ådelid : 1. Varför byter du blogg din princessalliie var bra. 2. Hur länge ska du blogga
Svar : Hejsan!
           1. Svar finns däruppe!
           2. Länge.. Hoppas jag :D

Anoym : Varför bytte du blogg?

Svar : Hah, svar där uppe!

Yums : 1. Är du kär i någon? 2. Hur kom du på ditt bloggnamn? 3. Vem är din idol ^^

Svar : Hej Yums!

          1. Nej, faktiskt inte!

          2. Det var faktiskt en kompis till mig som kom på!

          3. Jag vet inte, har väldigt många, men gillar gruppen E.M.D :D

Anoym : Menade du att du var fjortis när du och Matilda hade en blogg som hette typ stoltafjortiizar.blogg.se? Jag läste den hela tiden.. Men var lugn jag känner matilda och jag kommer inte låta någon ens ta på henne (:

Svar : Nej det gjorde inte jag! Inte matilda heller! Vi drev bara, men folk förstod inte!

Matilda :) : Om du var kille för 1 dag... skulle du då:
1. Vara ihop med en tjej när DU visste att det här bara var för 1 dag?
2. Skulle du gå in i killarnas umklädningsrum eller tjejernas
3. Vad skulle du hetta?
4. Skulle du vara ihop med mig?(:
5. Om du gifte dig med någon skulle det vara mig?<33

svar : 1. Nej?

          2. Killarnas, hade ju vart sjukt om jag som kille var hos tjejerna!

          3. Hmm.. Jag vet inte.. William tror jag!

          4. Nej, för du är ihop med Olle :D

          5. Om du var singel, JA :D Men skulle nog inte gifta mej alls!

Saga sötnows! : Ville du träffa mig från början eller var det bara för att du inte ville säga nej när jag frågade?:D<333
Svar : Ja, klart jag ville träffa dej! :D Har velat bli din kompis jätte länge, så när du frågade blev jag lyckligast i världen =)

Anoym : när ska du sluta blogga? hatar din blogg!!!
Svar : När jag vill! Om du hatar den, sluta kommentera och läs den!? Alla elaka kommentarer jag har är från dig! Vad har du emot mig?


Så, hoppas ni alla fick bra svar! :D Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0