suck.. fortfarande 2 dec!!

Haha , vi skiter i det där datum grejsimojset, ni får stå ut med dåliga rubriker ist! :D

Ny design på G! Av supergulliga www.yuma.blogg.se <'3

Ville bara skriva så att ni vet att jag lever ;D

Just nu chattar jag med Saga & Natalie! <'3

Förutom det har jag väldigt tråkigt! Vill hitta på nånting! Min lillebror kmr 24/7 och säger : Isaaa! : och bara skrattar, hah, han är för sööt! Så kan han inte säga Alicia, eftersom att han bara är 2 år (den 30/12!) så det blir  : Isaaa : Thihih! <'3

Btw, gjorde header åt en supergullig tjej, Jossan (www.sssummer.blogg.se) vet inte om hon ska ha den, men vi får se!

Här är den iaf ;  

Ännu en till gurk-puss av lilla mig / Alicia (A) <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0