Snabb update!

Hellow!^^

Snabb update bara så att ni vet att jag lever =) Just nu har jag väldigt tråkigt, sitter här och "muppar" bara, inte så kul direkt!

Imorgon ska vi till simhallen med klassen, så vi börjar extra tidigt, måste gå hemifrån 07.40! Sheat, kommer nog inte orka det.. Men det måste jag!

Jag vill ha en ny design! Kan ju göra själv, men mina blir inte lika fina som andras, tycker jag, men alla som är "dom duktiga" tar ju betalt, väldigt tråkigt för oss som så gärna vill ha men inte kan få! :( Tycker ni som tar betalt borde ha nån design tävling! <3
Men om någon är bra i Photoshop och gör gratis designer så hade det varit supergulligt om nån kunde göra en liten header/design, om ni/du kan det så lämna en liten kommentar! <3

Det här inlägget blir inte så långt, men jag orkar verkligen inte blogga nu! :/ Sry!
Men mer uppdatering imorn, hoppas jag! Och då kanske det blir bilder oxå! ^

Men sålänge blir det en bild på mig där nere!

C/ya / Alicia!

ps ; Jag tog det där med C/ya från en annan blogg, och om du som skrev så först inte gillar att jag skriver så, säg bara till så tar jag bort det! Det var till dig oliviakb? =)


Kan hända att ni har sett den? Måste verkligen ta nya bilder.. :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla fuling!!!

2009-12-17 @ 14:14:24
Postat av: Mihri<3

min gullunge!<33

2009-12-20 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0