På bussen! <3

Hej bbys! <3

Är på bussen nu, påväg till pappa, och vi hann fixa datan :) Den funkar bra förutom att msn inte fungerar och att jag inte är van vid dom här tangenterna, det är ju en mini-dator! Men jag vänjer mig nog =)

Har ju inga bilder lr nånting på den här datan nu... Jag har inbygd web i datorn, mén vet inte hur man tar bilder med den och får den att fungera! Får försöka lite!

kanske ´blir mer uppdatering, men vi får se,  det är jobbigt att skriva när jag inte är van vid tangenterna! Det här inlägget dröjde mig lixom dubbelt så lång tid som det brukar göra att skriva !

c/ya sweeties!


Kommentarer
Postat av: Tovvi<3♥

försök logga in..?

2009-12-19 @ 17:41:45
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0