O maj gad! (felstavat,i know, men T sa så typ 24/7!)

Hej sötnosar, bara jag som haft en helt underbar dag? =) <3

Skolan var väldigt rolig idag (vad är det jag säger?!) trots att det är "skola som alla hatar" =) Vi har Elevensval nu den här veckan, bara våran klass, wierd... Ajah, iaf, och vi fick bara välja på Matte och Svenska! Såklart valde jag svenska, det är ju faktiskt mitt favvo ämne! Idag skulle vi skriva en egen historia, min blev "bara" 5 A4 papper lång, hehe, kanske inte så bara då! =) Min handlade om en tjej, som bodde i Jämtland och hon fick en bok i födelsedags present som hette "vägen till döden" hon (Mia!) började läsa den och märkte att boken handlade om hennes hus, allting var precis som i hennes hus, och så hände det lite märkliga grejer, tänker inte berätta mera, det slutar bara med att jag skrivit mer än vad ni orkar läsa, och jag har berättat hela historien!

Sen gick jag och Tovvi (Tove-T) hem till henne och bakade peppar kakor, mmmm.. Så gott! =) Och fina blev dom oxå..not.. Asså, jag måste ju erkänna att jag inte är nån mästare i köket =)
Tex så gjorde jag en katt.. Som inte liknade en katt..  x)
Sen gick vi till hennes rum och flummade (always!) tittade på Idol finalen, hon hade spelat in, men vi ville bara se slutet för att Eriks flickvän var helt galen, och sen tittade vi lite på MGP NORDIC jag har kommit fram till att Ulrik är väldigt snygg ;) Efter det orkade vi inte vara inne längre, så vi gick ut och lekte i snön, haha, det var så kul! Först bara lekte vi typ "kull" i snön, sen gick vi till skolan och där finns en liten "is backe" som jag "råkade" ramla ner för, då tvingade jag Tove att åka ner oxå, men hon ville det =) Så vi åkte i backen ett tag vilket var superkul, haha vi två och vår humor asså ;D Sen precis när vi skulle gå så sa jag åt Tove att göra en snöängel, och hon gjorde det, så då rullade jag ner för en backe =) Och vi hade bara vanliga jeans, ingenting över.. x)

När jag kom hem var jag skit röd om händerna, och det gjorde så ont! Hade inte vantar heller ;D Så mamma sa till mig att skölja händerna i varmt vatten en stund, det gjorde jag och nu gör det inte ont längre ! <3 Vi hade jätte Roligt iaf, Det kmr en video när jag och Tove "leker" i snön imorn när vi är tsm, har sånt problem att lägga upp på datorn, måste klippa den och grejsa, men sålänge blir det dom här bilderna ;
 
Utanför mitt hus, dålig kvalité men jag ville bara vise er all snö vi har!
Det var dubbelt så mycket på vår Skolgård! :D

Tovvi Älskling, i mörkret, men lika söt ändå! (A)


Har inte med mig och tove att göra då, men min söta lillesyrra i
Pippi kläder + peruk =)

aaw.. <3 Tove+Alicia alltså! <3

Jaow! Det var allt för mig!

kram / Alicia! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

liiiiite stavfel

2009-12-16 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0