Nu är det jul igen, ja nu är det..... Lalal!

God jul på er! ^^

Nu är äntligen julen här! :) Vet ni vad jag fick i julklapp? En egen camera!! Är jätte glad för jag har önskat mig det länge!

En egen dator i födelsedags present och en egen camera i julklapp = kan det bli bättre?

Ang min kommentar från nån Therese, Jag känner ingen Therese, men jag vet om en som går i min skola.. Men vet knappt vem det är!

Therese om hihi! Me right now <3:

o va avensjuk ja blir da not ja har en sån adidas kofta o ja kommer säker få en laptop me inbygwebbkamra o mik så de sa ja har redan en sån adidas kofta så ja behäver inte bry mej om dej**** unge du har komenterat på min blogg

IP: 83.233.243.79

Okej? Det var kommentaren, men grattis Therese? Du har en sån adidas kofta och ska få en dator, och? Jag skrev inte direkt att du skulle bli avundsuk, jag vet inte ens vem du är? Och jag har inte kommenterat din blogg, för jag vet inte ens om att du har blogg, då kunde du väl ha skrivit upp din blogg då? Ajah, i dont care!

Din kommentar tas ändå bort!

Pussochkram, cameran har inge batteri nue, men det kommer bilder! Lovar :)





Kommentarer
Postat av: ella

fin blogg! :)

http://daniellasamuelsson.blogg.se

2009-12-25 @ 18:10:19
URL: http://daniellasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Filmbloggerskan!

Kolla in min Filmblogg you will love it!!! Jag skriver om alla sorts filmer! Den bästa filmbloggen in history!!!



OMG DIN DESIGN OCH ALLT ÄR SÅ JÄVLA SNYGG VAR DET DU SJÄLV SOM GJORDE DEN? =)

2009-12-25 @ 21:34:42
URL: http://filmbloggerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0