Natalie.. <3

Hejj gullungar <3

Är med Natalie nue, har saknat henne jätte mycket, ja, hon bor i Bollnäs, där min pappa bor, och jag är jue där nu över jul-lovet! Natalie är verkligen helt underbar, finns ingen finare människa!
Vi blev kompisar när vi var ungefär 2 år, sen typ gled vi ifrån varandra, men sen träffades vi igen när vi var 5 kanske?
Vi har känt varandra i 9 år! Vi höll på att förlora varandra, men vi är gjorda för varandra, så vi träffades igen.. Byggde upp vänskapen igen, och nu sitter jag här, i ditt rum.. Och tänker på hur mycket du verkligen betyder, kan inte tänka mig ett liv utan dig min underbara älskling!.. Den här "historien" fick jag höra av pappa för inte så länge sen, jga hade ingen aning om att vi hade varit kompisar när vi var små, men jag kan se framför mig hur vi sitter och leker med dockor tsm gmn! <3 Det är bara så, vi är menade för varandra, det är så det ska vara, om livet inte ville det skulle jag inte vara här med dej nu.. Och jag skulle inte veta hur äkta kärlek kändes, för du älskling, du är mitt allt! Det är du som har bevisat för mig att kärlek och äkta vänskap finns <3 Du och jag - tills döden skiljer oss åt! <'3

Glöm mig inte..

Om något skulle hända dig.. Då skulle inte livet vara värt att leva längre!


natalie.. Om du bara visste hur mycket du betyder! <3


aaw.. <3

pussochkram!


Kommentarer
Postat av: nattan<33

Vad gulligt du har skrivet du bedyter för mig mer en vad jag betyder för dig"""älskar dig som f***n!!puss älskar dig

2009-12-21 @ 19:52:48
Postat av: Josefin

Awww, va gulligt! ♥

2009-12-21 @ 19:58:52
URL: http://sssummer.blogg.se/
Postat av: iisabellaaa

hej sötnos!

är med i veckans blogg här; http://mylifeasidaa.blogg.se/2009/december/bidragen-till-del-1-i-veckansblogg.html#comment



såå skulle va snällt om du gav mig en röst!

jag är nummer 5 (a)

2009-12-21 @ 20:12:13
URL: http://iins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0