Med natalie! <3 I write-You read!

Hejj gullungar! ^^

Är hemma hos Natalie nue, ska sova hos henne inatt!

Han ju inte skriva så mycket tidigare idag, för min pappa kom, alltså han hade varit ute, och om jag känner honom rätt så skulle han stå och kolla på vad jag skriver tills jag var klar, och det orkar jag inte med!

Iaf, jag fick lite pyssel grejer och två filmer, Stardust & Bron till Terabitia har sett båda för längesen, jag kommer nog gråta IGEN till Bron till Terabitia, sorliig!
Tänker inte berätta om filmen för då slutar det bara med att jag har berättat i stort sätt hela filmen, och då blir det inte kul för er läsare att se den sen om ni ska/vill det! =)

Framsidan till Bron till Terabitia, ser barnslig ut, men den är superbra!



Stardust, men det där "two thumbs up" ska egentligen inte vara där, men hittade ingen annan bra bild <3





Kommentarer
Postat av: amanda

filmen bra dååe ?<3

2009-12-23 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0