Me!

Namn: Alicia
Ålder: 10, 11 den 22/12!
Bor: Stockholm-Järfälla
Hårfärg: Bruntett så hett!
Ögonfärg: Blå-grå
Familj: Stor =)
Vänner: Många! <3

Vänner som...

Du tycker om mest: Jag tycker om alla mina vänner! <3
Skrattar mest med: Tovvi, tror jag =)
Känt längst: Ojojoj... Hmm.. Vet faktiskt inte! Natalie kanske?
Är snällast: Vilken fråga? ALLA såklart!
Jag känner bra: Alla kompisar!

Övrigt

Civilstånd: 100 % Singel!
Har du varit kär i nån som inte vart kär i dig? Jag vet inte, men har säkert hänt nångån!
När grät du senast? Kommer faktiskt inte ihåg!
Har du varit riktigt kär? Ja.. Tror det..
Är du ofta sårad och ledsen men vågar inte visa? Ibland, men då har jag vänner att berätta för! <3
Ljuger du ofta? Ofta? Nej! Men alla ljuger väl nångång!

Ditt eller datt:

Pengar eller kärlek? Kärlek
Singel eller förhållande? Vet inte
Sola eller bada? Bada!
Mobil eller data? OJ, kan inte klara mej utan nåt utav det!
Grönalund eller liseberg? Har aldrig varit i Liseberg..!<3
Donken eller burger king? Donken..Dudududu, im lovin it x)
Fotboll eller innebandy? Gillar inte nåt.. Men fotboll!
Flyga eller åka båt? Vet inte..

Ärlighet:

Lovar du att vara ärlig? Kanske..Kanske inte ;D
Har du varit kär i din bästa kompis? Nej..?
Har du ljugit? Ja, Det har väl alla?
Har du fuskat på ett prov ? Inte prov, men i matte boken (miniräknare!^^)
Har du berättat vidare en hemlighet? Ja.. *skämms*
Ångrar du att du gjorde de? Ja..

Resor:

Har du varit utomlands? Nej :'(
I vilka länder har du varit i? Sverige? :D
Har du åkt flygplan? Nej -.-
Tåg? Ja
Buss? Ja
Båt? Ja
Har du bott utomlands? Nepp!
Kan du något annat språk? Engelska, och några ord på spanska!
Vart vill du åka? Vart som helst, bara det är varma ställen =)

Har du:

Eget rum? Ja
Egen TV? Nej (har haft!)
DVD? Nej (har haft)
Egen data? Nej -.-
Mobil? Ja?
Över 2000? Inte i plånboken!
Pool? nej
Studsmatta? Ja, hos pappa!
Pingis/Biljardbord? Nej
Jacuzzi? Nepp
Märkskläder? Japp
Smin/Smycken över 5000 kr? Neej!

Dagens:

Kläder: Jeans & Brun långärmad tröja!
Smink: Inget idag...
Smycken: Halsband och örhängen <3
Humör? Sådär!
Gjort idag? Lucia Firande!
Sötnos för tillfället? Ni som läser ^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Saga Sötnows!<'3

När ma inte känner en helt då är det kul att veta ;D<3

2009-12-14 @ 20:11:37
URL: http://forliife.blogg.se/
Postat av: jouline

Hej tjejen! du har väl inte missat min tävling där du kan vinna två unika hårprodukter? Klicka på länken här nedan för att komma till min tävling :)



http://stylebyjouline.blogg.se/category/tavlingar.html

2009-12-14 @ 22:37:13
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0