Lucia today!

Hej sötnosar! <3

Idag är det Lucia! 13.40 ska jag dra till skolan med en kompis för genrep, för 15.00 börjar Lucia firandet på skolan, och självklart är jag och min kompis med =) Vi ska faktiskt sjunga en vers själva oxå, lite kul, här är versen vi ska sjunga ;

Vem har tänt den stjärnan som speglas i ditt öga

Vem tog mörkret bort i hedars blick din första natt.

Vem har flätat kronan av strå omkring din panna

Vem har fört tre vise till vårt stall min kära skatt!

Puh, jag kom ihåg *stolt* :) Får hoppas att jag kommer ihåg den när det är vår tur.. Annars blir det lite pinsamt!

Håll tummarna för mej! :D

Just nu kollar jag lite halvt på High School Musical (1) den visas på Disney Channel nu så ;D

Men pussochkram / Alicia

 

 


Kommentarer
Postat av: aamiiih

Tack :) aah det heter jag :D allt bra med dig ?*

2009-12-13 @ 15:13:13
URL: http://aamandasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0