INGEN slår våran humor tovvi :D

Mohawhaa ;D

Jag och Tovvi (tove) chattar på msn, så kul ;D

Look :

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

jag raka mitt rugg klart sida vänster

T <33 (har gäster, svarar segt) säger: T <33 (har gäster, svarar segt) säger :

*skickar virus*

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

aboo, skicka virus inte mej?

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:jaaow, jag virus skicka hur dig mke vill jag!

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

mohawha, om du göra den jag döda dig kommer!

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:du inte mig DÖDA kommer, springa jag ska ifrån

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

springa jag ska dig efter och döda dig jag

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:inet mig DÖDA! Jag skyta rugg dig

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

jag döda inte dig du om inte skuta rugg mig?

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:du vad än säger skyta jag dig rugg!

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

om di skuta mitt rugg, bara skuta höger rugg sida, gör har jag nyss klart rakat sida vänster rugg den är blank och len, jag har hud som en bäbis sida vänster rugg jag rädd om min vänster rugg sida!

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:jag lovar okej, jag höger skyta rugg, vänster inte

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

bra, men jag döda dig kommer inte för även du skyta vänster rugg sida jag alltid älska dig!

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:ökej, nu jag koma skyta rugg höger hårig?

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

min höger rugg sida har hårig blivit, men jag raka imorgon den

inte skyta ber jag snälla

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:omjag raka får rugg höger imorgon?

 

Alicia <3 // Erik Grönwall! säger:

du raka höger sida rugg morgon'

men morgon jag vara tärna lucia på

då jag kommer ha rugg hårig sida höger

T <33 (har gäster, svarar segt) säger:jag koma på upp scen raka och klart

mohahaha, ingen slår våran humor =) Thihi! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt men FAN VAD KEFF

2009-12-13 @ 00:12:34
Postat av: amanda

assså alicia inte för att vara Dum eller något men du sa till mig att jag typ Snackar TURK/ARAB språk och att du typ är tjejig och jag har förendrats ?? och nu snackar du så ???!? aja :/ vill bara inte höra något sånt sen .Hejdå

2009-12-13 @ 00:19:40
URL: http://latinoslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0