...Ingen rubrik... ;)

Hejj igen! ^^♥

Blev ju jätte tråkigt inlägg innan, men pappa kom, och om jag känner honom rätt så skulle han stå och läsa vad jag skrev, och det har jag ingen lust med x)

Men jag  har precis gjort en signatur, väldigt enkel, men jag har ju inte dom olika programmen jag brukar ha när jag gör headers/signaturer och sånt på den här datorn, får Powerpoint om 2 månader, och jag vet inte om jag ska ladda ner gimp oxå, datan kanske blir för seg, och det vill jag inte, vi får se! =)

Jag har fakiskt en annan blogg, men den har jag inte skrivit i, som jag gjorde idag, som jag kanske ska ha sen, men jag vet inte!

Nu är Natalie här oxå, fick jätte fin present av henne :)
Det var bad-grejer, en hjärt tvål och två bad-bomber =)
Ska sova hos henne inatt oxå, ska bli myspys! ♥



Vi två just nu <3




Kommentarer
Postat av: Tovvi

Grattis gumman!

2009-12-22 @ 17:19:06
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0