Im back!

Hej sötnosar!

Nu är jag tillbaka! Har ju inte bloggat på typ två dar! Men det är för att igår, så gick jag hem med Malin (hem till mig!) och så dushade jag och packade mina saker, eftersom vi skulle hem till Malin sen och ha våran Födelsedags fest, 'äntligen! Och så skulle jag sova där när festen slutade, halv 10! Vi hade så kul! Vi dansade, snackade, åt massvis av gott och kollade på idol (ofc?) och som jag visste, så vann ERIK! Han är helt grym! Tycker jag iaf! Någon som håller med mig? <3 Helt klart rätt kille som vann! IM INLOVE (L)
Dom som kom på "festen" var iaf  ;
Matilda

Cajsa

Paloma

Mihri (Mihriban)

Sara

Linda

Rorro (Rochine)

Och så Malin och jag då!

Det blev en mycket lyckad tjej-kväll, och alla hade kul! Och så det bästa! PRESENTER :D wii! Både jag och Malin fick jätte fina saker, bilder där nere, på både presenter och mig och Malin!


 Mina presenter, man ser ju inte smyckena som hänger på den röda "kassen/påsen" så bra, men men! Jag blev såå glad när jag fick Twilight boken "Om jag kunde drömma" den har jag önskat mig! Hehe, den där "Mandalas" grejen, det är alltså en kalender med "mandalas" (bilder, mönster) som man kan färglägga själv!

Haha, Jag och Malin idag!

 Dålig kvalité, men fest-outfit! <3

 Me, förra veckan typ! <3

Nu får det räcka med bilder, måste ju ha nån till nästa inlägg!

 mmh....<3

 

Pussochkram Varm choklad! / Alicia! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla larmet ^^

Bästa larmet ever ^^

2009-12-12 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0