Hemma igen!

Hej!

Kom precis hem från Jakobsberg, ja, jag har varit där, anledingen till dålig uppdatering! Jag var där med Saga och Matilda <3

Jag köpte mest julklappar, det blev :

Lillebror : Bil, asså en leksak- BR! <3 ;)

Lillasyster : Halsband-Lindex

Mamma : Hårklämma (hon fick den i för sen födelsefagspresent, hon fyllde igår!) - Glitter

Bästis : Hello-Kitty läppglans- H&M... tror jag? <3

Till mig själv : Örhängen-Gina Tricot

Ja, det var det jag köpte, och haha! Det till mig själv, var ingen julklapp dåe! Men fick vara med på listan ändå såklart! <3

Det var jätte mysigt idag! Superkul! :D

Det blir tyvär inga bilder idag, för min dator är helt konstig idag, så det går inte att föra över bilder till datorn?!

Men men!

En stor gurk-puss / Alicia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0