Hemma från skolan! 18.dec ♥

Hej sötnosar!♥

Kom precis hem från skolan, Jul-lov nu, så skönt!♥
Idag i skolan gjorde vi inget speciellt, men vi dekorerade vårat pepparkaks hus som egentligen skulle vara ett "top model hus" men det gick sönder på taket, så det blev flera sprickor, så det såg ut som ett spökhus, så vi gjorde om det, hehe, det blev inte dirket så fint, men kul hade vi iaf♥ Vi slutade 11.40 idag, men så har jag väntat på Tove i typ åratal för att få tillbaka min jacka och mitt kuvert (hur stavas det?!) med julkort i.

Btw, Toves grupp vann Nätkrysset (nån frågesport grejsimojs!) och fick en hel påse med Cola, Vindruvor, Godis, kakor m.m.♥
Vill oxå ha!

Haha, idag fick jag en tidig "julklapp" av Mahad, nån kille i Toves klass, han hade tagigt två ljus och limmat fast pappers bitar på... :S Han blev inte nöjd med dom typ, så jag fick dom! Jag är grymmast =)

Hah, i natt drömde jag att jag kunde Desireé Nilssons lösenord och epost till hennes blogg, och gissa vad lösenordet var i drömmen?
TÖNT !! var lösenordet! Haha, självklart provade jag imorse om det gick, men tyvär.. nej! x)♥

Bilder där nere!


Hahahah, ljusen jag fick av Mahad! =D


Kudden jag gjorde till min lillebror♥ han gillar bilar!♥

C/ya / Alicia♥


Kommentarer
Postat av: Tovvi<3

det är inte papper som mAN limmar på! Det är biwax som fastnar om man trycker.. dummer;P

2009-12-18 @ 15:45:40
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0