Hej!

Hej alla sötnosar! Vaknade för typ en halvtimma sen! <3

Just nu gör jag ingenting speciellt.. Äter grönt äpple, mmmmm, såå gott! :) Hah, en till lite rolig grej, eller det var formodligen inte så kul bara det att jag typ är lite efterbeliven, men iaf, när jag satt på TV så var det på svtB , och där visades SNOBBEN aaw, han är verkligen sööt! Men jag trodde det hade slutat visas... x)

I taket lyser stjärnorna är så sorglig, hade sett den förr, men hade glömt hur sorglig den var.. Uhm, har nog aldrig gråtit så mycket i en film.. Kanske 1 gång när jag var yngre bara! </3 J*VLA CANSER!

Men iaf! Bara så ni vet så gör jag helt gratis headers! Här är tre utav dom jag har gjort!

 www.sssummer.blogg.se <'3

 www.adelid.blogg.se - gjorde den igår faktiskt! =)

 Hehe, den blev kanske inte så fin, men den blev inte riktigt klar, men jag orkar inte fortsätta, och dessutom gjorde jag ju Bellas header! <3

Som sagt har jag gjort fler! =) Mejla : [email protected] om du vill ha en! <3 :D Kram! 

Pussochkram / Alicia! <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej fin blogg.... och spännande blogg verkligen,, kolla gärna in min blogg också;) <33

2009-12-06 @ 11:50:25
URL: http://emeliezz.blogg.se/
Postat av: Linnea - [littlemslinnea.blogg.se]

sv: Okejokej, fina headers :D

2009-12-06 @ 12:56:38
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: BLONDIE

Svar Hej sötnos, oj jag kommer inte ihåg! Laddade ner photoshop CS3 för några år sen så jag vet inte! Puss, aw tack gumman!

2009-12-06 @ 13:01:40
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0