Har tråkigt! 16.dec

Hejs svejs!

Har tråkigt, så jag tänkte berätta lite mer om mig, fast jag har hittat på dom här frågorna själv nu  =)

Favorit-färg : Rosa, för tillfället =)

Bästa filmen : Oj, finns många bra filmer.. Men Wild Child ligger bra till på listan x)

Favorit-figur : Svampbob Fyrkant & Mimmi Pigg :)

Bästa ämne i skolan : Jag är bäst på svenska tror jag, och jag gillar mest Svenska och Engelska!

Bästa kompis/kompisar : Tove, Linda, Malin & Natalie! <3

Stil : Söt, men ändå lite tuff =)

Haha, kan inte komma på mer frågor?!
Men det får räcka så!

sweet?

C/ya / Alicia <3


Kommentarer
Postat av: Tovvi<3

Sötnos, älskarej!<3

2009-12-16 @ 18:02:35
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0