Godmorgon bbys♥ 19/12

Hej bbys♥ (sa ju att jag hade fastnat för "ordet")♥

Vaknade precis, flög nästan upp ur sängen när jag kom på att jag skulle få mina presenter idag, 1 julklapp, och 1 födelsedags present (fyller år 22/12) för att jag åker till pappa idag!

Thihihi, min mamma sa åt mej att gå upp så att hon kunde slå in presenterna, så jag gick upp, och nu sitter jag här och bloggar♥

Som jag skrev förut, det blir inte någon uppdatering under jul-lovet! :(
För hos pappa har vi ingen "normal" dator, och när jag är där vill jag ju umgås med familjen på pappas sida, eftersom jag inte är där så ofta! Han bor ju i Hälsingland/Bollnäs♥

Jag har önskat mej en egen mini-dator i typ åratal nu, men det får jag inte det här året heller tror jag!
Men jag kommer förhoppningsvis berätta vad jag fick sen efter jag har öppnat presenterna, om jag inte ska göra nåt annat! ♥

Jag kommer sakna er alla-Mina underbara tjejer under jul-lovet! Men vi ses när skolan börjar igen! puss!

C/ya bbys / Alicia ♥


Jag-Bild tagen hos bästis-Natalie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0