En underbar dag med Tovvi <'3

Aloha!

Min dag har varit helt underbar! Dock Vi hade gaaanska tråkiga lektioner, och tiden gick såå långsamt, men jag blev iallafall klar med min kudde i slöjden, eller våran lärare ska bara sy ihop nån grej :S
Thaha, jag frågade henne om jag kunde få stanna kvar lite, eftersom vi slutade 13.55 och Tove slutade 14.10, och det var då jag skulle möta henne, men då säger hon "Nej, orkar inte jobba kvar" eller ngt i den stilen, sen när jag och Tove går förbi skolan så ser vi henne i fönstret i syslöjds-salen och jobbar =)

Efter skolan gick jag och Tove iallafall hem till henne, det var superkul! Vi skrattade som jag inte har gjort på länge med kompisar! Det mesta vi gjorde var att flumma, hehe! Vi "drev" lite med en tjej på msn oxå, vi snackade "kurdunge språk, enligt mej och tove dåe!" och det var superkul! <3 
Vi tog tyvär inga bilder, vi hade fullt upp med att försöka att inte ramla av sängen som vi skrattade ;D

Ni som är mina kompisar, som läser det här får inte missuppfatta som vissa har gjort, och tro att jag "bara umgås med Tove, och skiter i alla andra" För så är det  absolut inte , man måste ju kunna ha flera kompisar, inte bara hålla sig till typ två eller tre? <3

Jag sa ju att jag och Tove skulle fixa blogg tsm, hade ju gjort header och allt! Men tyvär blev det inte så, för sedan var den en tjej som kommenterade och skrev att det ju inte går med bääbiisar som vi hade tänkt, eftersom att det inte går med Ä!  Men vi ska nog göra en som inte innehåller "dem bokstäverna".. Thihi, den kommer ha ett namn som passar in på oss väldigt bra, mer än så säger jag inte ;D

Nu tror jag att jag ska börja med en ny header till min och Toves blogg iaf, och fortsätta chatta!

Haha, här är en liten del av när jag och tove chattar med en tjej på vårat lilla kurdsätt ;D
kurdunge måste raka klart vänster sida rugg

kömmer snart

en fjördedöl lklart i vänster sida rugg

du vill raka resten mitt rugg och håret lägga i ett liten ask eller locka det och göra en halsband till kille din? Hälsa från din kurdis som har bara rakat en fjördedöl sitt rugg klart!

Tjejen vi chattar med säger :

nej?

jag föredrar svensska hår

Vi säger:

det e ett härligt!

Thihi, min och toves humor asså ;D

Bye bye!

Ps ; Menar inget illa om "kurdar" utan vi bara skojade!!

 Sötnosen-Tove! <3


Kommentarer
Postat av: Tovvi<3

Glömmer ALDRIG den dagen!<3

2009-12-10 @ 17:41:44
URL: http://tovvi.webblogg.se/
Postat av: Saga sötnows!♥

" En tjej " ?

2009-12-10 @ 18:11:39
URL: http://forliife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur träffades ni då? ♥

2009-12-10 @ 19:59:11
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Saga sötnows!♥

OKej<3

2009-12-11 @ 14:18:46
URL: http://forliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0