Drömde tillochmed om honom.. <'3!

Hej igen ^^ <3

Okej, detta är inte normalt ;D Så ni lär få er ett gott skratt när ni läst klart inlägget!

Ni vet Erik Grönwall som vann idol 2009? Är typ kär, fast inte på "Det" sättet, utan på "snygg idol kille" sättet, asså seriöst! Så perfekt han är! Som rubriken säger, Drömde tillochmed om honom... i natt!
Jag var någonstans, vet inte vart (i drömmen asså!) Och jag sov i en säng, sen gick jag ner till dom som bodde där, då sa dom nåt i stil med "Erik är här!! Du vet Grönwall!!" jag gick upp, och i sängen jag nyss sov i låg han!
Så sen när han vaknade så snacka jag med han, han var lika snygg som alltid, sen helt plötsligt kom Tove som kom 3a i idol 2009 oxå, och vi tog massor av bilder! Sen när jag kom hem igen, så skulle jag bevisa för mina kompisar att jag träffat dom (tove och erik) genom att visa bilderna, men då gick min mobil sönder så det gick inte, men dom trodde mej! =)

Det var min konstiga dröm! När jag vaknade blev jag jätte ledsen...

Jaja, haha, ni får skratta åt mej om ni vill, men jag kan inte rå för mina drömmar, eller hur?

C/ya / Alicia! <3


Jag och Mihri (mihriban) love u <3
Jag är hon åt höger, med rosa randigt linne för er som inte kan höger och vänster, haha xD


Kommentarer
Postat av: iiisabella

nu är tävlingen igång på min blogg asså "veckans blogg",

så du kanske ska tipsa massa att rösta på dig? (a)<3

2009-12-17 @ 15:55:46
URL: http://iins.blogg.se/
Postat av: snygg kille

tja fett söt du e ;)

2009-12-17 @ 18:26:45
Postat av: Anonym

visst är ni på jumpan! :D

2009-12-20 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0