Drar snart bbys!♥- I write-You read!♥

Helloow bbys!♥

Ska snart iväg på Cajsas "kalas", vet inte vad jag ska kalla det =)

Men tänkte skriva ett kort litet inlägg för er skull (aw, är man inte snäll?♥)
Thih, fick en tidig födelsedags present idag, det är en stor skriv-bok, men jag ska ha den som dagbok ist, hehe, ganska stor för att vara en dagbok, men men!♥
Bild på den kmr imorn! För jag hinner inte fixa med bilder nu, och "kalaset" slutar kl 22.00, så jag hinner inte då!

Ska dra 18.40 typ, 10 minuter alltså!♥ Vill åka nuuu!
Jag hoppas det blir kul, och att man får godis... mmmm♥!

Men jag tänkte ha en liten frågestund efter jul-lovet, vad tycker ni om det?♥

Men det var allt för mej, vi hörs!

C/ya bbys / Alicia♥

PS ; Om ni undrar vrf jag skriver "bbys" hela tiden, äre för att jag har fastnat för ordet! Stå ut med mig ;)♥


Kommentarer
Postat av: Saga

Guud vad fin header!

Designen var också jätte fin!

Headern var så gullig ;)

Ha en trevlig helg!



Merry Christmas

2009-12-18 @ 18:53:02
URL: http://theyellow.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sarah! :] ♥

ja jag har ändrat den till privat nu.. ;)

2009-12-18 @ 20:33:51
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0