Bääbiisar-Rosetter-Knarkar Oboy-Headers-Tove <3... Mycket!

Alohaa sötnosar!

Har verkligen ingen blogg lust just nu egentligen! Men allt för mina läsare (A)

Ja, rubriken blev lite rörig, som ni ser ;D Men vi börjar med Bääbiisar , jag har träffat en ny kompis, supergulliga Tovvi (tove) och vi har blivit jätte bra kompisar nu! Riktigt roligt! Och vi är "bääbiisar" haha, näj, men vi ska göra en blogg tsm imorn, och den ska heta bääbiisar, eller nåt liknande! Btw, gjorde nyss header åt vår blivande blogg, finns där nere på bild!

Rosetter : Ja, besatt! Hehe, Jag verkligen äälskar rosetter! Tex, finns det ju supergulliga deadem, örhängen, halsband m.m med rosetter, IM INLOVE! Thhih! <3

Knarkar Oboy : Ojojoj, jag skulle inte kunna leva utan Oboy, det är nåt jag knarkar idag!

Headers : Jag har faktiskt gjort några headers under veckan!! <3 Bild finns där nere på alla!

Tove <3 : Ja, nu vet ni nog vem det är! <3 Jag äälskar henne! <'3 Vi har superkul tsm, och skrattar hela tiden! Vi båda har ju bäästa humorn (enligt mig!) <'3 Ser fram imot att få träffa henne i morgon!

 Mihris header, Hon ville ha den så, och hon blev nöjd! www.mihrisweet.blogg.se - är hennes blogg, men nåt strulade, så headern är inte där! :/


www.nattatovviangie.blogg.se <3

 Min och toves då!

 Bellas header! Hon ville ha den rosa, fast ändå julig, det var svårt, men såhär blev den, Bella sa nämligen inte hur hon ville ha den, utan jag fick komma på själv, då blir det ju mycket svårare oxå!
www.adelid.blogg.se!

Om du vill ha en header- mejla till : [email protected] : <3

Allt för mej!

Kram / Alicia!

Ps : Håll utkik på min blogg, och www.tovvi.webblogg.se imorn för att få reda på vad vår nya blogg heter! Kram!





Kommentarer
Postat av: Saga sötnows!♥

Men det gåt ju inte med bääbiisar.. för ää funkar ju inte:/ Men jag har ett tips! Typ: baabys eller baabes ;)<3

2009-12-10 @ 11:01:58
URL: http://forliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0