Ännu en rolig dag i skolan.. <3 16.dec

Hej sötnosar.. Börjar alltid så? ^^

Idag har det faktiskt oxå varit rätt så kul i skolan! Vi har haft Julpyssel hela dagen och sen så har vi gjort Pepparkaks hus, vi fick bestämma grupper själva (yes!) och då blev det Jag, Malin, Linda & Paloma i en grupp, men paloma var förkyld så hon var inte med och gjorde! Men hon ska vara med och dekorera sen med Klistryr (stavning?) och Non stop eller vad det nu heter =)

På slutet av dagen kollade vi på en film och vi fick ha med oss godis/chips/läsk och sånt, jag Matilda och Linda delade på vårat, tsm fick vi ihop typ en halv påse lösgodis, en stor chips påse, en coola flaska och en fanta flaska! Det blev lite över, men chipsen hade jag köpt, så det åt jag Tovvi & Malin upp sen!

Ja, som ni nog förstår då så har jag varit med Malin och Tovvi idag efter skolan =) Det var kul, men vi var bara tsm till ungefär 4! <3 Vi lekte i snön, ja nu när den äntligen är här får man passa på! Det var typ bara det vi gjorde, men det var kul iaf! <3
Blir tyvär inga bilder på oss! Buhuh :( !

Åh, jag får seriöst damp på datorn! Den bara hackar och hackar, helt plötsligt blir det svart och så går det inte att röra musen och sånt!

Det var allt för mig just nu..

Kram kram / Alicia! <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0