Älskar dej mest älsklingh <3

Åh Natalie gmn <3

Jag älskar dig verkligen, på riktigt, jag vet att jag säger så till många, och jag menar det till många oxå, men du och jag, vi har något speciellt, du är helt enkelt bäst! Och du är bara miin, kan det bli bättre? Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig! Våra pappor var kompisar, det var så vi träffades, vi var kanske 2 år? Sen glömde vi bort varandra när jag flyttadet till sthlm.. Men en dag.. Då träffades vi, i en park i Bollnäs.. Jag kände inte igen dej.. Men sen för ca 1 år sedan, fick jag veta att jag och du varit kompisar när vi va så små! Det känns helt sjukt.. Du är en underbar människa älsklingh! Om du bara visste vad jag saknar dig nu! Men till jul, då ses vi igen! Jag lovar att aldrig glömma dig! Jag lovar mycket.. Men det här lovar jag verkligen, om vi skulle tappa kontakten, då skulle ja f*n ta och ringa upp dej, och inte vara feg och låta det vara, för aldrig att jag förlorar dej! Du vet allt om mig, Det är ett tecken på att vi föralltid är bästisar!

Du är det finaste jag vet! Älskar dej alltid <'3 Puss!

 Haha, 7 år var vi där<3 Jag är hon med rosa linne, hehe, Natalie gjorde en väldigt fin grimas :D

 Haha, you rock sweetie :D

 Nawh <3

 söt?! JA!


/ Alicia!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nattan<33

f*n vad ful jag är:P<33pözz på dig

2009-12-03 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0