2 dec. (ska börja skriva datum!)

Hej underbaraste bloggen! Vill ha fler läsare!

Vill bara förvarna er om att denna blogg är liite (okej, ganska mke!) sjuk! Haha, pussgurkiis lixom? Hahaha, Och headern? Blev inte så nöjd med den! Antingen ber jag någon annan, eller så gör jag själv, vet inte riktigt!

På fredag ska jag, saga och matilda till Jakan (jakobsberg) , så vill ni träffa tre supergulliga tjejer på fredag vid 3-4 tiden, åk dit =) Hah, näe! Nu har jag bestämt mej, ska fråga en supergullig tjej (yuma.blogg.se) om hon kan göra header/design!

Just nu chattar jag med mina underbara tjejer Linda & Cajsa, sen chattar jag lite med Bella Ådelid oxå <'3

Btw, fyller år 22/12, thih, lääängtar! Ska bli så härligt, med julen oxå såklart!

En stor gurkpuss på kinden / Alicia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0