17 dec.

Hej sötnosar! <3

Kom hem för 20 min sen ungefär, jag fick sluta tidigare kl 13.00 (jippiiee!) fast vi egentligen slutar 14.00, är man inte bäst? Vi hade slöjd som sista lektion (har vi alltid på torsdagar) och jag har syslöjd, men vår syslöjdslärare var inte där idag, vilket inte var någon fördel för mig egentligen, för jag måste bli klar med min kudde, måste sy ihop en liten grej, för den ska min brorsa få i julklapp, och vi har ju jul-lovs avslutning imorn :S Hoppas hon är där då, syslöjdsläraren asså!
Men egentligen skulle vi som hade syslöjd ta med jobb upp till trä slöjden och jobba, men jag bad Roger (träslöjds läraren) så snällt jag kunde att få gå hem, och det fick jag! Var lite oväntat men det var väl bra?

Har precis fixat så att jag har alla mina bilder i en mapp, så skönt! Det tog sin tid, men det var värt det! För jag har typ haft 10 olika mappar med massor av bilder i, men nu har jag bara en mapp med alla bilder i! Då blir mamma glad, hehe =) Så nu kan ni räkna med bilder! <3

Jag orkar inte med sånt här som Bild-bomb och sånt, för då tar bara bilderna slut, då har jag ju inga att visa er i nästa inlägg tex! Så ni får nöja er med kanske 1 eller 2 bilder i varje inlägg istället!

Bild/bilder där nere <'3


Fixade frisyren på lillebror här om dagen! <'3


Knasig bild jag tog med Tovvi <'3 Thaha, ingen förutom vi + en till vet nog vad det egentligen är? =)


Bild tagen från fönstret! <'3 Snöar för fullt här!

Nu får det räcka med bilder, mer nästa gång!

C/ya / Alicia <3

ps igen ; Om du (oliviakb.blogg.se) inte vill att jag skriver C/ya som du, säg bara till <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag fick vara kvar till halv 2 -.- !

Love you bby!;) // Maaatiiildaaa

PS din och Lindas "pitbull-terje" blev smexigast!;D

2009-12-17 @ 14:36:42
Postat av: Paloma

Jag lärde tove det där ''knasiga grejen!''

2009-12-17 @ 21:39:59
Postat av: Victoria

2009-12-17 @ 22:04:37
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilka härliga bilder du har lagt upp:)

2009-12-17 @ 22:52:57
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: liza

bor du i en villa?:)

2009-12-20 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0