17 dec - 18.40 -

Hej sötnowsar, tråkig rubrik, i know!

Har inte bloggat så mkt pga att datan inte har fungerat!
Men nu är jag här!
Kollade på Guds tre flickor tidigare idag oxå, avsnitt 8 =) Har inte sett ett enda avsnitt på Tv, utan ser alla på datorn istället, för jag har ingen aning om vilka/vilken dag och tid det går, hehe! =)

 

 

Just nu chattar jag med Tove Älskling & Kollar lite på tv samtidigt, ja man har ju talang, kan göra två saker samtidigt, grattis! =)

Idag designade jag oxå Toves blogg, bild där nere, men det strular med hennes blogg, så det går inte att ladda upp bilder, någon mer som har det problemet? <3

Jag åker till pappa på Lördag = Ingen uppdatering på hela jul-lovet, omg?! Kommer jag klara mig utan bloggen? Får hoppas det! Men mest oroar jag mig för hur mycket jag kommer sakna alla underbara vänner, pappa bor ju i Hälsingland/Bollnäs.. Tre timmar med buss, så kan inte dirket åka och hälsa på vänner =(
Men ni ska veta att jag kommer sakna er jätte mycket!
Men jag kommer få mina julklappar/födelsedags presenter innan jag åker, men jag tror inte att jag kommer få öppna julklapparna då, måste säkert ha dom i en påse hela vägen till pappa, och vänta i flera dagar tills jag äntligen får öppna dom på julafton, hehe, kommer inte kunna låta bli att öppna på bussen när mamma inte ser =)
Men mina födelsedags presenter (fyller år 22/12) får jag säkert öppna! Hoppas jag! <3


Thihi, fick en ganska rolig/söt kommentar idag av en "snygg kille" som han kallade sig, men jag vet inte om han syftade på inlägget om att jag drömde om Erik G, eller om mig?

Postat av: snygg kille

tja fett söt du e ;)

2009-12-17 @ 18:26:45

jaowi! <3


Jag, för ett tag sen! <'3


C/ya / Alicia <3
 
 
 Toves header! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0