11 år nu ;D

Hejj sötnsar!^^

Idag fyller jag år, jippiie :)
Pappa och hela familjen kom in och sjöng för mig, och så fick jag presenter!

Min låtsasmamma har en egen firma, Spizz, heter den, hon jobbar med grafisk design (hon är oxå grym på att måla+fotografera!) så hon hade gjort ett stort rit block, med en framsida och baksida som hon hade designat själv, den var superfin :)
Så fick jag två filmer "Stardust" och så vare nån mer, men jag kommer inte ihåg ;)

Och så lite pyssel!

Och om två dagar är det jul, jippiie :D Ännu mer presenter!

Natalie kommer hit vid 10 tiden, och så kommer släkten, men puss, pappa kommer! :D


Kommentarer
Postat av: Alva ♥

Hellu snygging!! ♥

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Hoppas du har det bra!

Vi hörs gumman!! <3333

Pözz ♥

2009-12-22 @ 19:13:57
URL: http://alvas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0